Svar på frågorna!

vad använder du för puder/solpuder? maxfactor bronzing bowder



Kan du inte berätta hur du tar dina bilder och om din kamera! Om du har olika objektiv eller så? Jag har en 50d canon, skitbra! Går att filma med, dock har jag bara ett objektiv som fungerar jättebra:)

Varför har du aldrig klackar? jag äger bara ett par högklackad skor och dem är lite mer feststil, men jag ska ta och köpa mer höga nu till sommaren :)



Vilka plagg har du som "Måsten" att införskaffa inför sommaren? tightsshorts, converse, magtröja och höga ljusa jeansshorts.

hur är det att leva med en syster som har ätstörnigar? haha, min syster har verkligen ingen ätstörning :)

några träningstips? vad tänker du ha på dig på skolavslutingen och tycker du man ska ha något speciellt när man slutar 9an? jag vet itne riktigt vad jag ska ha på mig än. Ja, det tycker jag.. Är ju liksom sista avslutningen osv :)

Tycker du att man kan börja använda shorts nu,(bara ben) om man tex ska ut och festa? Även om det är lite muligt ute? Vad tycker du? jo de tycker jag allt :)

använder du linser? ja de gör jag.



jag har fastnat i att alltid ha leggings och stor t-shirt/tunika. Hur ska jag göra för att komma ifrån de? Kommer liksom inte på hur jag ska matcha med jeans. Vad är hot nu i vår? Bara att ta tag i de och köra på något nytt :) Söta toppar, spets, volanger. Randigt istoppat. :)

vad heter den där sprayen som använde förr för att ditt hår skulle bli blondare? var den dyr? blondspray, kostar mellan 70-80 kr, finns o köpa på kicks åhlens m.m.

vet du några snygga bikinisar? H&M har mycket snyggt!

Du ska ju flytta! Känner du att du kommer sakna det? alla vänner? staden? ja allt? eller vill du bara bort från det? Både och, trollhättan är väl inte den roligaste staden men som du skriver så  har jag ju alla vänner och familjen här. Självklart kommer jag sakna de, men min pappa bor ju kvar här så jag kommer vara här ungefär varannan helg :)

du och din syster köper ju ganska mycket kläder, vad får ni alla pengar ifrån? månadspeng och barnbidrag :)



jag förstår inte riktigt, just nu är du ju singel, men du har haft pojkvän? vem va det och hur länge va ni tillsammans? varför gjorde ni slut? har inte lust att nämna några namn här i bloggen och så. Tycker de är ganska privat.

Hur ser dina betyg ut? just nu har jag faktiskt ingen aning haha.

kan du visa upp ALLT ditt smink? ja, jag ska försöka fixa de samt att ta bilder på alla mina ringar :)

kan du också ge tips på snygga jeansshorts i små storlekar (stl 34/36)? modekungen.se har många snygga!

Hur stylar du ditt hår? vilka produkter osv. jag stylar aldrig mitt hår faktiskt. Fönar det bara ibland :)

Favorit affär? H&M

Vad har du för midjemått? runt 60-65 cm

hur många killar har du haft? hur många av de killar du har haft har du fortfarande kontakt med? privat :)

Vad var det egentligen som hände med Hugo? vet ju att han blev påkörd och fick en hjärnskada. Du behöver inte svara om det är jobbigt att skriva om. Det var exakt så som du skriver som hände :)



do you think of yourself you're beautiful? yes and no
are you selfconfident? a little
whos your idol? I dont know, actually
whats your favorite country? USA
what do you want to be in the future? I have no idée!

Har du hållt på med några andra sporter än dans? Fotboll, ridning, handboll, innebandy, men inget passade mig :)

Får du hem gratisprudukter eller något sånt i och med bloggen? nej inte än!

Vad tycker dina vänner om att du bloggar, är du "känd" för det på din skola? haha, både positivt och negativt. Haha, folk vet väl vem jag är :)

Har du några tips för att få bort celluliter? äta nyttigt och promenera.

Hur ofta "fikar" du i veckan? Och äter godis och annat gott? Är du noga med att inte äta onyttigheter? jag försöker att inte äta så mycket godis och annat onyttigt.

har du bara puder? inget annat a förutom mascaran å eyelinern,men jag har aldrig fattat hur du tar på eyelinern kan du visa steg för steg snart? jag ska försöka visa hur jag sminkar mig ngn dag. Använder bara solpuder, mascara och kajal :)

Vilken färg tycker du är snyggast på converse, om du inte får säga vit? svårt! Finns några snygga med amerikanska flaggan på och med stjärnor på. Annars föredrar jag vita, och skinn :)



Tycker du att låg eller hög sula på converse är snyggast? höga!

Vilket är ditt absoluta favoritsmycke som du äger? min ugglering jag köpte i NY



Vilken stil (t.ex. street, jazz, disco) är din favorit inom dansen? jazz/show


Vad har du för modell på din mobil och vad tycker du om den? någon sony ericson! Ja den är jättebra.

vem i din klass/skola tycker du har bäst stil om du bortser från dej själv? Vill inte utpeka någon här, eller välja mellan vissa personer :)

sitter du ofta med benen i kors? ja de gör jag faktiskt.

Vilket gymnasium/linje ska du gå? kitas- samhäll

Vart ska du flytta? göteborg

Festar/dricker du ofta? njae

Kan du inte börja videoblogga? jo jag ska försöka :)

Vad ska/kan man skriva om för att dra läsare mer till sin blogg? Vad kan man skriva om? mode, musik och lite sånt kuligt :)

undrar om du bara har haft tandställning eller gjort något annat med dom också eftersom de är i perfekta? söt du är! Ja de har jag :)



var kmr din bikini ifrån som du hade på dig när du bada i bubbelpoolen? Lindex.

are you proud to have fans in germany? I didn´t know that, but that makes me soooo happy!!

Hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10? 7-8

har du bra självförtroende? jo helt okej.

Har du någonsin önskat att du va någon annan? ja de har väl alla ?:)

Är du en sån som "föreställer" sig saker när man ska sova, typ hur livet hade kunnat vara? haha kanske de, jag vet faktiskt inte :)

tipsa om någon söt skolavslutningsklänning, den behöver inte vara vit och föresten har du hittat en klänning? nelly.com, hm.se, modekungen.se, topshop.com här hittar du många söta klänningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0