Packar

Goddag kära läsare!

Just nu känner jag mig väldigt splittrad... Håller på att packa ihop allt i våran lägenhet, hela tiden kommer de folk som ska köpa våra möbler som vi lagt ut på blocket, och mina garderoben töms sakta men säkert... Nästa vecka vi kommer hit är sista gången vi kommer vara här, 2 sängar och en tvanläggning är det ända som kommer stå kvar då.

Såhär ser mitt rum ut just nu, svårt för er att få en uppfattning om hur tomt det är. Eftersom ni inte sett hur de såg ut innan, men tro mig det är väääldigt tomt!
Nu måste jag fortsätta packa, hörs om en stund :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKA DU FLYTTA? :o

2010-05-09 @ 18:04:07
Postat av: sofia

Vadå ska ni flytta?

2010-05-09 @ 19:09:13
URL: http://sofiasf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0