Ge er!

Okej, jag har alltid försökt att hålla min ilska utanför bloggen och spela med, låssas som om jag inte bryr mig, men nu får ni f*n ta och ge er!

Alla dessa kommentarer om att jag håller på att härma min syster hela tiden, jag har la fasiken ett eget liv eller?

Angående spexfotot, att jag såg likadan ut som frida gjorde på hennes maskerad. Hade vi samma kläder? Nej.
Hade vi samma frisyr? Nej. Och jag hade iiinga idéer och min syster gav mig idéen och visade hur jag skulle sminka mig.

Och vad är det som säger att min syster aldrig kan härma mig??? Bara för att jag är yngre betyder ju inte de att hon kan härma mig också?!

Visst de kanske inte är så lätt att undvika att jämföra mig och min syster men försök! Vi är ju trots allt två olika individer!!!

Ursäkta anfallet, men detta börjar gå mig på nerverna!!


Kommentarer
Postat av: FELICIA FIDELIE

Kommer säkert låta som en mamma nu men strunt samma. Anledningen till att alla ( eller många) säger så är för att de är avundsjuka... Det blir så. Jag vet att det är otroligt tråkigt och surt men så är fallet. Skit i dom, dom känner inte dig eller din syster! Inte jag heller men jag har svårt att tro att du bara härmar henne med allt och inte har en egen stil eller en egen personlighet för det är inte det intrycket jag har fått iaf, hoppas du kanske blev lite gladare nu :)

2010-05-27 @ 20:54:01
URL: http://feliciafidelie.blogg.se/
Postat av: louise

emma du är grym!

jag har själv två äldre systrar och vi är inte alls lika eller så, men jag förstår att du får idéer från din syster och det är helt ok tycker jag! ni är två olika personer men lever väldigt nära inpå varandra, som man gör som syskon. så att få idéer/inspiration från varandra är absolut inget konstigt. fortsätt som du gör! :)

2010-05-27 @ 20:56:23
Postat av: Sally

Men ta't lungt! Det är väl inget fel på att härma sin syster? :)

2010-05-27 @ 21:23:30
Postat av: Amandaa

duu eee bääääst bäästis

2010-05-28 @ 06:51:42
URL: http://amandaibland.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag förstår dig! Har själv tänkt på att alla frågar det heeela tiden, men har sett många gånger att frida också "härmat" dig, om man ens kan kalla att ni härmar varandra? Ni lever ju i samma familj, klart som fan att man får inspiration!



Stå på dig! :)

2010-05-28 @ 10:43:30
Postat av: M

Jag tycker inte alls att du härmar din syster så mycket. Jag läser båda era bloggar och vad jag kan se så tycker jag inte du härmar henne så mycket! och om du gör det, vad spelar det för roll? jag tror det är många som härmar både dig och frida genom att man läser era bloggar :) BTW tyckte du var jättefin som lejon och visst, du liknade din syster lite, men du gjorde din egna touch på det och vad ska man göra när man har idé torka? du var iaf jättefin :))



P.S älskar din blogg!

2010-05-28 @ 14:30:36
Postat av: Anonym

jag älskar din och din syrras blogg, ni tjejer värkar hur gooa som helst, och skit i vad andra tycker!

+ jag diggar er stil! awessomeee

2010-05-28 @ 14:54:20
Postat av: caroline

äsch, ignorera avundsjuka människor, för det är ju det som är? jag tycker att både du och din syster är sjukt snygga! och so what om ni har lika stil eller inte, vem fan har inte någon man "härmar" lite och får inspiration av? du har ju en jävla tur att, om det är så, det är din syster så att ni kan sno plagg av varandra ;)

2010-05-28 @ 16:57:01
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår att du blir irriterad, men problemet ligger hos dom! du har en grym stil och du verkar super coolish, så keep on going! ;)

2010-05-28 @ 17:24:19
Postat av: Anonym

jag håller med dig helt och hållet, vem fan säger att det alltid är du som härmar henne? åh sånt är störande. men jag älskar din blogg och du är sjuktvacker!

2010-05-28 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0