Dagens Fråga 6-7/5

Vad lyssnar du på för musik? Oj, väldigt väldigt blandat. Men en stor favorit sen några år tillbaka är The kooks!

vad är finast, slingor med hätta eller folie? med hätta, de sa iaf min frisör, tydligen ger de en mer helhet i färgen :)

Är den en äkta skinnjacka från Zara? yes, and i love it!

vilken är din favorit glass, alltså inte paketglass? Oj... hm den va klurig. Måste nog säga pigelin haha!

Funderar på att skaffa mig ett par vita converse. Du och din syster använder converse rätt mycket ser jag. Och det verkar passa bra till det mesta. Är det ett bra köp, ska jag satsa på converse? ja verkligen, någonting som är ett måste i vår/sommar !

vad ska du ha påå dig på skolavslutningen? jag har absolut ingen aning! haha.

hur skulle du tipsa att träna magen? Situps :)

Finns där någon hemsida för strawberry så att man kan beställa hem kläder därifrån? tror tyvärr inte de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0