Dagens Fråga 5/5

du har som små lockar i håret, våfflar med våffeltång/krustång du fram dom eller hur gör du? det är små "våfflor" från när jag använder volume mastern, från obh nordica.

vad tycker du om att bära keps? :) har du tips på någon snygg? ja de är helt okej, PÅ VISSA! Fast jag själv passar inte i de :)

Har du varit i London? vad tyckte du, vilka affärer skulle du vilja tipsa om? Yes, GRYM STAD. En av de bästa resorna jag varit på, var där med pappa och syster sommaren 2008. Topshop och Londons H&M är ett måste :)

är den vita blusen från levis eller vila? Du har skrivit olika på olika bilder.. dcen är från vila, råkade skriva fel thihi.

varför har du inte bloggat på två dagar? har det hänt något allvarligt? du behöver absolut inte säga vad! njae inget allvarligt. Men lite såntdär som fått mig på andra tankar... Men nu är det över och bloggningen är på topp!

tränar du int epå gymmet mer? nej tyvärr, hade bara ett 12-dagars kort. Ska försöka skaffa ett månadskort, snart :)

är det sant att ditt midjemått är under 60cm? nej det är det inte. Har över 60cm

hur gör du och din syster avokadoröran som ni skrivit om någon gång? 2 avocado, en cremefraichburk och lite tacosås... Mixa, sen klart :)

ska du ngn stans isommar isf vart? funderar på att sticka på ngn resa med familjen, annars blir det bara kusten :)

hur lång är du? 175 cm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0