Dagens Fråga 2/5

kan du inte börja lägga in fler recept och så?  absolut :)

vad är receptet på den smoothien du gör? för en person, 1,5 dl vatten, 2 dl hallon och ibland en halv banan.

hur lång är du och hur mycket väger du? är ca 175 cm lång, och väger mellan 55-60 kg

vet du vart din syster har köpt sit starbucks linne ? asså köper man det på cafeet? Det är faktiskt jag som har köpt det när jag var i thailand, men sen så använde jag de aldrig så jag gav de till min syster :)

va heter finnmedlet du använder o vart kan man köpa de? clearasil, finns och köpa lite överallt, bla på apoteket.

bra sidor man kan beställa hem bikinin från, inte H&M? nelly.com topshop.com lindex.se osv

skulle inte du kunna berätta historien om dig och den sista killen du var på g med? har hört att den är ganska dramatisk, varför blev det inget mellan er? Är inte säker på vem du menar?... Sen så gillar jag inte att hänga ut mitt privata liv, och andra människor här på bloggen, så jag skriver gärna inte om det.

Kommentarer
Postat av: f

bra svar på sista kommentaren där, irriterande att folk hela tiden ska lägga sig i folks förrhållanden......

2010-05-03 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0