Svar på Frågestunden !

Hur förvarar du alla dina smycken och ditt smink osv? Vet inte riktigt hur du menar, men jag har mitt smink i en sminkväska som jag flyttar med mig. Smyckena har jag upphängda i min garderob.

Vilket te är din favorit? blackberry, chai, jordgubb, vanilj och forest fruit.

Har du socker i ditt te? Om ja, hur många bitar? Nej det har jag inte :)

När du solar solarium, får du aldrig vita fläckar på t.ex. ryggen då? Hur undviker man det? Jo, men det får i stortsett alla. Det är ju för att de är benen som trycker på de ställena. För att undvika de så kan du vända på dig de sista minutrarna.

När ska du fixa ny bloggdesign? jag vet inte, gillar den jag har nu. Men vi får se:)

Vad gillar du för musik? blandat. Men det är väl Coldplay, the kooks, kent, peter lemarc. Sen gillar jag ju vissa låtar med jason derulo, lady gaga, katy perry, jay-z, beyonce osv.

Favoritämne i skolan? svenska, engelska, och SO

Vad för kläder,färger och skor tror du kommer vara inne i sommar? kolla in på min kategori "clothes" så har du de där :)

Läser du Fokis blogg? nej de gör jag inte.

Vad tycker du om alla dessa storbloggare? jag vet inte, kenza är den enda bloggen av de stora bloggarna som jag gillar:)

Din högsta dröm? oj svårt! Jag har faktiskt inte en blekaste :)

Tjänar du pengar på din blogg? nej tyvärr

Vill du bli storbloggare? ja gärna :)

Kan du några mer språk än svenska? liiite danska, sen läser jag ju engelska och franska i skolan så.

hur tränarman inlåren , alltså fettet? promenader.

älskar din blogg och skulle vara jätte kul att få se nån film där du dansar!? först och främst tack! Jag ska filma de någon gång framöver.

planerar du att sommarjobba? jag vet inte än.

vad vill du jobba med när du blir vuxen? Jag vet inte riktigt.

vilket är ditt främsta intresse? dans

Har du några tips till att gå ner i vikt? undvik sötsaker och rör på dig :) 

Hur får du måånga läsare? ngr tips? Gör reklam på bilddagboken, facebook andra bloggar osv :)

brukar du och erik ( fridas kille) prata med varandra när ni träffas? haha ja de klart.

vilka betyg har du? 6 vg och resten g

vad ska du välja för gymnasium till hösten? samhäll i göteborg, hvitfeldtska.

Är du brun naturligt ellar solar du? solar lite då och då

vilken skostorlek har du & vilken storlek har din syster? jag har 39, frida har 37

Använder du nån rengöring till ansiktet, eller hur får du bort sminket? bara vanlig tvål :)

hur många dans-pass går du i veckan? 2

vad gjorde du igår kväll? Träffade en kompis och kollar film :)

Är du nöjd med din kropp nu? ja hyffsat

Hur ofta tränar du? nästan varje dag.

vad äter du till frukost? fil, knäckebröd, keso, lite olika :)

Är du väldigt populär i skolan? haha, inte mer än ngn annan.

Har du mycket killar efter dig? njae, inte vad jag vet :)

såg neranför på dagens fråga att du inte klippt dig sen förra sommaren... hur har du gjort för att inte få det slitet? jag undviker att föna håret, platta håret och göra sånt som sliter på håret.

hur bra känner du och din systers pojkvän varandra? Vi känner varandra ganska bra. Han har ju trots allt varit i mitt liv de senaste 4 år sen :)

Hur vill du att dina blogg ska vara känd. Vill du vara känd som: Modebloggen, Hälsobloggen,Dansbloggen? svår fråga faktiskt. Kan man välja alla? haha

Kan du inte ta bilder i ditt hus? Så man får se hur du bor? kanske de.

när du gör dina danser hemma. Vart dansar du då? Har du ett helt eget rum elr nått? :O Kan du inte ta bilder? Tyvärr, hade gärna haft ett eget rum. Har ganska stora rum hos min pappa så jag får göra det bästa av situationen.

ska du filma in hela din grupp när ni ska dansa? maybe:)

Vad är det finaste tjej respektive killnamnet du vet? oj vad svårt, det finns många fina. Men tjejnamn jag gillar är Alice, Ella, Tuva. Killnamn, Love, Hugo sen står det still i mitt huvud haha. :)

vilka bloggar läser du? oj, min systers (såklart), kenzas, amandaibland.blogg.se, lisaplace.devote.se :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt den gråa tröjan med knappar på ryggen? :)

2010-03-07 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0