Dagens fråga 26-27-28/3

Jag tänkte fråga vad du har valt för linje på gymnasiet och vad du vill satsa på för karriär i framtiden? samhäll, jag vet inte än..

kan du inte göra några vår/sommar outfits från hm? jo absolut :)

tycker du vita ray bans är snygga? ja helt okej!

Hur gör du för att hålla huden fräsh och fin? tvättar alltid bort sminket på kvällen innan jag går och lägger mig, smörjer in mig med hudkräm varje gång jag tvättat mig. Använder inte fundation och om jag får en finne så tar jag på finnmedel med en gång!

Använder du olika typer av lermasker, ansiksånga eller peelingar lr liknande? nej, eller det kanske händer någon gång ibland :)

Hur ofta äter du godis? När jag känner för det.

Vad använder du för parfym/deoderant? naomi campbell, ldb

Hur gammal är hugo? 2 år i april :)

Tips på rolig praktikplats i thn? hmm, jag praoade på gina tricot i 9an, de va faktiskt roligt. Även prao på sjukhus näl-röntgen var skitroligt :)


Hur blev du dansledare? Jag pratade med chefen på medborgarskolan :)

Använder du värmeskydd när du fönar håret? isåfall vilket märke? nej tyvärr, ska dock införskaffa mig ett.

favorit film? hm, avatar tror jag.

bästa och sämsta ämnet i skolan? bästa: svenska, so, idrott. Sämsta: matte, fysik

Varför säger du inte din vikt? varför skulle de påverka läsarna mer än när du skriver att du tränar och äter nyttigt? så du menar att de inte skulle påverka? vi ser på din kropp och du ser sund och friskt ut, ingen undernärd typ. Så varför all denna hemlighet runt vad du väger när du är öppen med ALLT annat runt om de? är just vikten ett känsligt ämne för dig eller? Det är min vikt, min personliga sak. Och som du skriver, så skriver jag om i stort sett ALLT annat. Jag kanske vill ha något för mig själv?

Tänker du köra på magtröjor i sommar? och vad tycker du om den trenden? jag gillar verkligen trenden, och jag tror att jag kommer köra på de i sommar :)

vart praoade du när du gick i 8an? är det något att rekommendera? dagis.. jag älskar ju barn så om du gördesamma så tycker jag verkligen att du ska göra de. Jag praoade på den avdelning som har yngst barn 1-3 år, helt kär blev jag! haha

vad dansar du förnått? jazz/show

när har du påsklov? vecka 14.

hur många läsare har du varje dag? mellan 950 och 1200 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0