J**LA Internet!

Åååh jag blir så arg. Internet funkar inte hemma, så jag kunde inte updatera efter skolan. Men så skulle vi ändå åka till morfar så jag tänkt, "gött, då kan jag ju updatera från hans dator" Men nej, då funkar ju inte internet här heller. Men nu har det fixat sig. Är verkligen ledsen för all dålig updatering de senaste dagarna! Sucks...

Och nu har min kamera gått sönder helt, och min syster är rädd om sin. Så ja, kan ju inte påstå att jag har turen på min sida. Men vet ni vad? Idag är det exakt 3 veckor tills jag åker till New York, och där ska jag köpa en helt egen, sprillans ny systemkamera. Så då kan ni ju räkna med fruktansvärt bra updatering !!:)
Men självklart kommer jag updatera med bilder nu innan också, får helt enkelt försöka fixa min kamera eller låna systers :)

Men nu ska jag ta och packa ihop mina grejer för att åka hem. och då SKA internet funka. Så jag updaterar om någon halvtimma igen.

puss på er läsare, som ihärdigt fortsätter läsa min blogg! Ni är guld värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0