Insperation?

Hej mina kära vänner :)

Lånade ut min dator till syrrans boyfirend Erik, så jag kunde inte updatera så bra.
Morgondagen startas med idrott, vollyboll träning inför fredag gött!, sen blir det nationellt prov i engelska, inte sugen för 5 öre! Menmen..

Jag vet att bloggningen inte är på topp men jag har ingen insperation tyvärr, försöker blogga så gott jag kan. Men om nästan exakt en vecka åker jag till New York, och efter det blir det grym bloggning för min del haha. Har ju egen kamera då, så det kommer bli betydligt lättare :)

Men nu måste jag sova, och samla upp krafter för morgondagen!
Godnatt, pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du finner inspiration då! för din blogg e bäst å du e supersöt:)

2010-03-24 @ 06:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0