Dagens fråga 3/3

ser du upp till din syster? jadå :)

om man slutar äta godis/chokald/glass mm (asså andra sötsaker) hur lång tid tar det tills godissuget försvinner? 1-2 veckor.

Jag köpte nyss ett par lackleggins som jag ska använda på en fest. Vad ska jag ha till legginsen? stora stickade tröjor, oversize tshirts, skjortor.

vad är ditt motto i livet? man lever bara en gång.

är det sant att ditt midjemått varit över 67 ellr 68 cm? mätte inte min midja för några år sen. Men när jag gick i 6an kan jag tänka mig att det var någonstans där.

har de hänt att de kommit fram läsare till dig och frågat om de fick ta bild eller något liknande? Det har  kommit fram läsare några gånger och sagt att dem läser min blogg och att dem tycker om den. Men de har aldrig hänt att vi tagit några bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0