Dagens Fråga 25/3

Vad skulle du helst välja av:
1. Vara jättetjock men ha ett vackert ansikte
eller
2. Ful med ''perfekt kropp''.
jättetjock ´vet jag inte. Men former och ett vackert ansikte skulle jag klart välja :)

vilken mascara använder du? loreal

vart dansar du, Medborgarskolan / Kulturskolan? Och vad för dans? medborgar skolan, jazz/show

Gillar du idrott iskolan? ja, jag tycker de är skitkul:)

Fick du MVG i nåt ämne i julas, om ja så vad? nej tyvärr. Lyckades slarva bort mitt enda mvg...

Hur gick det i eng nationella skriftliga för dig?de gick jättebra:) 

Varför gillar/andvänder du inte foundation?
jag får dålig hy av de.

Kan du tipsa om vart man kan hitta prisvärda och ljusa + slitna jeansjackor? hm

vad tycker du om gröna ögon? jag har själv gröna men har lite svårt för dom.. tänkte fråga vad världens finaste tjej tycker?...  tack va söt du är :) Jag gillar gröna ögon, själv har jag lite grönmilerade :)

kläder som du lägger ut och tipsar om som är snygga, från modekungen exempel, köper du några av dom plaggen själv eller är det bara för oss läsare? om ja, köper du mycket kläder? det händer att jag köper kläderna ibland, men inte ofta!

vart finns den "gamla" dansvideon? hittar inte den i "video-kategorin". du får trycka in på videkategorin och längst ner på sidan så finns det en länk till "tidigare inlägg" men den länken syns inte. Så du får dra runt med pilen lite där nere så hittar du den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0