Dagens fråga 12/3

ska du färga håret blont igen? nej, inte så blont som på bilderna i några inlägg under iaf.

vad för solglasögon skad u ha i sommar/vår? pilotsolglasögon är någonting som jag kommer använda mig av. Samt mina blåa sweet-solglasögon från junkyard

när åker ni till new york, och hur blir upptaderingenn då? om dryga 2 veckor. 31 mars, jag har inte listat ut hur jag ska göra med updateringen faktiskt... De kommer bli svårt. Får väl hoppas på att jag kan hitta ett bra internetcafé någon dag inimellan, jag är ju "bara" borta i 6 dagar :)

vad ska du köra på för vårskor? converse, kängor

när fyller du år? 5 juni

har du lätt för att bli generad? njae, jo de  har jag väl.

vet du vad du vill satsa på när du blir äldre? just nu har jag ingen aning. Inte mer än att jag vill ha en bra utbildning :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska skita i bloggen när du är på semester :) Vi klarar oss ändå, unna dig lite ledigt och bara slappna av!

2010-03-13 @ 12:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0