BadBadBad

Hej alla läsare :)

Nu har jag precis käkat lite mat och sitter nu och kollar tv. Anledningen till att jag inte updaterat idag är för att jag kanppt varit hemma, och så har vårat internet krånglat cpmycket! Inte kul.
Men nu har jag några timmar ledigt, så jag får se till att kompensera detta :)

Denna dag har varit ganska skön faktiskt. Efter skolan kom jag hem, och då städade jaglite här hemma, sen blev det promenix med Hugo. Sen har jag ääntligen fått träffa min kompis Helena och ta en fika, de va ett bra tag sen jag träffade henne senast!

Nu ska jag fortsätta kolla på spårlöst!

huugs


Kommentarer
Postat av: J

så jävla fint hår! :o

2010-03-10 @ 19:58:29
URL: http://juliagraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0