Svar På Era Frågor!

Kan du inte berätta lite om din iPhone? Funderar på att skaffa en, och jag skulle jättegärna vilja ha lite mer info. jag har en svart iphone, 3Gs, abonnemang halebop, fungerar jättebra haha:)

De adidasshortsen som din syster+pojkvän säljer,
kan man ha såna i skolan? Eller är de mer för slappstil? Vad tycker du?
nej jag tycker verkligen man kan ha dem i skolan uuursnyggt! matcha med ett stort linne,( bruna ben), converse och coola smycken, heettt i sommar!

hur lång är du och hur mkt väger du? ca 175 cm, 55-59 :)

vilka ställen brukar du vara och bada på? eller ah, vilka ställen har du nånsin vart och badat på? kan du inte rabbla upp alla på rad, hehe. för jag har för mig att jag har sett dig på stranden en gång, men det är ganska långt från trollhättan, eller ah, några mil. sååå brukar du bada utanför trollhättan med liksom? haha jadu, väldigt olika. Finns väl inget direkt ställe att bada på i trollhättan haha, typ öresjö ;) brukar vara mycket ute vid lysekil, smögen, fiskebäckil o så :)

kan inte du slänga in receptet på din mammas thaigryta? heemligt :) inte ens jag får reda på de!

är det rätta midjemåttet direkt när man vaknat och inte ätit på några timmar? oj, de vet jag faktiskt inte, troligen eftersom magen töjs ut om man råkar äta för mycket haha. Någon som vet svaret på denna fråga?

Vad tycker du man ska matcha en svart långklänning med? fjädersmycken och gladiatorskor :)

ryktas om att du tycker rasmus hultberg är jäätteesöööt? hihiihihih, hhihihi nej, har de kommit ut? OMG han är sooooo cute (a)

vad har du gjort de senaste dagarna när du inte bloggat? bara slappat, varit med mina underbara vänner, + att min dator inte fungerat!

När började du blogga? jag började blogga januari 2009 :)

Vart har du köpt din svarta långklänning? H&M

Skäms du inte ibland när du säger att du förlora din oskuld i 14års åldern? Eller rädd att folk ska börja snacka skit o så? Nej det gör jag inte, var 14,5 och de va liksom inget "engångsligg" på fyllan, utan de va med min dåvarande pojkvänn som var underbar på alla sätt! :)

Hur mycket kostade oversize linnet du har på dig på videon ovanför ? 149 kr, tror jag.

Hur kan man göra för att få plattare hår (förutom att platta)? föna :)

Tips för att bli brunare när man solar (ej solarium) ? sola i lagom mängd, ibland kan du använda olja men var försiktig så du inte bränner dig, för då håller brännan sämre!

Säg tre ursnygga somriga outfits. 1,långklänning med gladiotorskor och fjädersmycken. 2, tightsshorts, converse, oversize linne, måånga smycken. 3, höga jeansshorts med brunt läderskärp, spetslinne/buister, converse och en skjorta, antingen transparant, militärfärgad, jeans, eller beige/safariinspererad.

svart hatt eller stråhatt i sommar? strå i såfall, fast nee, beror på vad man matchar till.. Jag vet inte haha, båda eller ingen :)

om du skulle fått välja mellan "blogg" och "msn" , vad hade du valt :)? blogg utan tvekan :)

Vilken kitas ska du välja? Den med affär/ekonomi eller den med samhäll/natur typ? samhäll/natur...tror jag :S haha!


do much boys fell in love with you and think you're hot? haha I don´t know

hur många killar har du kysst? vänta måste räkna...1..2..3..4..5.....29? hahah nej jag skoja, Några stycken, men inte speciellt många :)

vad är den skylten din syster ahr på sig på sin student som det står grahns fashion? vad står det mer på den? det är en bild på min systers header, som pappa skrev ut och skrev gratulationer på.. Han tyckte de va en liten rolig grej :)

har du kysst någon kille i din klass? ja det har jag.

vart har du köpt klänningens om du hade på din skolavslutning? och vad kostade den? oj de kommer jag inte ihåg, köpte den för ett år sen, men den kostade 600 kr tror jag, ett märke som fanns på vero moda.

tränar itne du lika mycket som förut längre? (syftar på promenaderna) nej herre, jag har inte haft ngn tid haha :)

hur ofta tränar du? alldeles för sällan, men jag ska försöka träna mer i sommar nu när man har mer ledig tid :)

vilken smak föredrar du när det gäller philadelphia ost haha? haha, vitlök och örter!

såg dig när du var och kollade på sex and the city 2! äter du inte när du går på bio? du hade ingenting med dig ju. haha jo jag hade allt gömt två läkerolburkar, en godispåse och loka i min väska haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sammhäll/natur låter som ett klokt val då framtiden ligger i tekniken =)

2010-06-13 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0