Goooodnight

Sitter här insmord i min mammas rena kokosolja från Thailand, luktar underbart gott!
Nu ska jag ta och sova lite, imorgon bär det av hem till Trollhättan igen..

Dock ingen skola, lr jag ska vara på skolan klockan 14:00 för att vi ska ha en liten marknad typ, alla klassr från 6-9 har fått dela in sig i grupper, där de ska komma på ett eget företag typ. Sedan får vi pengarna som vi lyckas sälja för imorgon. Jag och min kompis Isabelle har sått tomatplantor som vi tänkte sälja imorgon, tillsammas med 2 pojkar som kom in i gruppen lite senare. Men trevligt ska det bli.
Min kamera är på lagning då den gått sönder, men har fått låna en likadan av canon tills min är lagad, så jag tänkte ta med mig kameran imorgon, så får ni se lite bilder !:)

Får helt enkelt bli en bildvecka här på bloggen haha.

Godnatt på er goooingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0