CapitalOfSweden

Om exakt en vecka och en dag åker jag hit.. till Stockholm tjoho!
Har bara varit där en gång tidigare, och det var när jag var runt 7års åldern, så jag minns inte så mycket.
Min kääära mor ville åka på en liten weekend-tripp med mig, bara jag och mor. Hade dock varit väldigt kul att få ha med sin goa syster, men hon måste tyvärr jobba!

Taggad är jag iallafall, inte långt kvar! :)



Tjuvkollade lite på hur vädret skulle se ut dem 3 dagarna vi är där måndag 28/6- onsdag 30/6, ser lovande ut! Hoppas att tisdagen och onsdagen får lika fint väder, som dem säger att det ska bli på måndagen :)


Kommentarer
Postat av: janina

Oj ska också dit då :) är från finland så vi åker på tisdag och är hela Onsdagen i stockholm (:

2010-06-20 @ 19:59:16
URL: http://janinaz.blogg.se/
Postat av: elina

stockholm är bäst :)!

2010-06-20 @ 22:27:47
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0