Torsdag

Hej hopp :)

Har precis dragit på mig dagen klädval, och sitter nu och sminkar mig lite, dricker lite kaffe, och lyssnar lite go musik.. skön dag på en bra dag :)
Första lektionen blir hemkunskap, ska laga köttfärsfyllda paprikahalvor, gott! Dock blir det lite mycket såhär på morgonen, men det får bli istället för frukost och så behöver man ju inte äta så mycket :)

Efter skolan idag åker jag direkt till Göteborg, ska på öppet hus på hvitfeldtska. Så jag är inte hemma förräns lite senare på kvällen! Men bloggning blir det ändå :)

Nu måste jag skynda mig! Ha en toppen dag.
hugs


Kommentarer
Postat av: Frida

hejsan! jag tänkte höra med dig, jag funderar stor på att byta från devote till blogg, men jag kan inte med att fixa en schyst design på blogg.se jag tänkte om det är någonting som du skulle vilja hjälpa mig mee? =9 vore väldigt tacksam för svar! ha en toppen dag! kramkram

2010-01-21 @ 13:23:48
URL: http://www.linlugg.devote.se
Postat av: Anonym

fin du är emma:)

2010-01-21 @ 17:23:49
Postat av: Anonym

ditt hår är såå fint :D och va långt det blivit!

2010-01-22 @ 09:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0