thursdaymorning

Godmorgon mina vänner :)

Har precis fixat klart mig och sitter nu och dricker kaffe, och såg nyss att klockan bara är halv, har alltså en halvtimma kvar innan jag äns behöver gå till skolan, ganska skönt faktiskt :)
Så nu ska jag dra mig neråt och sätta mig i soffan, kolla lite morgontv och prata med pappi.

Efter skolan idag kommer jag troligen åka ut till överby en liten stund, men jag hinner nog blogga både innan och efter jag åker dit. Annars inget planerat, kanske drar mig ut på en löprunda, vi får se :)
Nu ska jag kila ner till soffan. Ha en toppendag allihopa!

hugs

Kommentarer
Postat av: M

färga håret brunett . mycket finare du passar meeeeeeeer

2010-01-28 @ 17:18:02
Postat av: Susanne

Skit snygg head!

2010-01-28 @ 17:24:27
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0