Sola

Nu blir det sola sola sola med nine :) hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste man ha pluskort för att sola på älvhögsborg?

2010-01-10 @ 16:47:20
Postat av: Hanna!

Hur oftar solar du solarium? Jag vill så gärna testa sola solarium men vet inte om jag vågar, haha! Kanske du har svarat på denna fråga ganska många ggr! :) Och måste bara säga att du är typ min förebild! Du är inte FÖR smal och inte, ABSOLUT inte för tjock. Och jag har ett mål i sommar, och de är att få en lik kropp som du har! Den är perfekt btw! Fortsätt med din blogg, för annars vet jag inte vad jag ska göra! Du har grymt snygg klädstil också. Hoppas du inte känner den påträngd! Kram Hanna!

2010-01-10 @ 18:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0