saturday

Hej alla goa läsare :)

Jag ber om ursäkt för en fruktansvärt dålig updatering. Men jag vaknade imorse och fick kasta mig i bilen till göbteorg för att gå på öppet hus på schillerska, sen gick jag och far lite på stan i göteborg. Fikade lite, kollade i affärer. Sen på vägen hem skulle min pappa såklart kolla liet fåglar i stenungsund... Sen tog vi någon bakväg tillbaka till trollhättan, ut till överby, hem och nu är jag hemma :)

Där har ni anledningen till dålig updatering haha!
Har ett presentkort på hm för 400 kr, men jag hittar inte något att köpa, eller jag hittar saker att köpa men jag får alltid beslutsångest, och tänker "hmm, men tänk om jag hittar någon snyggare nästa gång, då kanske jag ångrar mig"... så typiskt mig! SÅ inget new in idag inte!

Nu måste jag ta och fixa mig ltie, ska träffa some good friends tonight!

HUGS


Kommentarer
Postat av: Isabella

Tycker du om stnungsund då ?;) haha bor här=D

2010-01-23 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0