Questions

Jag undrar ifall du vet vad man ska göra ifall man bara vill få en platt mage fast inte gå ner i vikt i resten av kroppen. Jag är väldigt smal fast har en mage som jag skulle vilja få platt. Gör situps, men räkna med att du inte bara kommer gå ner på magen. Kroppen fungerar så!

har du färgat håret? Nej det har jag inte :)

har du märkt/ser någon skillnad i ansiktet när du börjat träna? t.ex. att det har smalnat av? Inte något jag tänkt på. Men somsagt kroppen fungerar ju så, att om man går ner så försvinner det ju fett från alla delar på kroppen.

vad har du för kamera? Någon gamal canon, Ska köpa en ny i new york.

Jag läste på fridas blogg att du hjälpte henne med filmen hon gjorde till erik?
Jag skulle uppskatta något oerhört om du berättade i vilket program du gjorde det, hur man sätter ihop musik med bilder? Går programmet att ladda ner och isåfall gratis?
Windows movie maker, det fanns på min dator när jag startade den :)

din syster pratar på att åka någonstans i sommar? vart planerar ni att åka isf? italien, fast vi vet inet :)

din största dröm? Bli sveriges största bloggerska haha :), nä men jag vill bli rik :D

Hejhej jag är 16 år (fyller 17 i år) jag har aldrig haft något sommarjobb aldrig ;o Men måste verkligen ha det nu denna sommaren och jag undrar om du kan ge ex. på några sommarjobb? har ingen aning, själv letar jag som en galning.

Heter din systers pojkvän Erik eller Eriko? Erik ;)

vad för plagg ska du sattsa på i sommar/vår´och vad ska du använda mycket av då? converse, skinnjacka, rayban, oversize linnen, tightsshorts.

tjärnar du eller din syster något på era bloggar. nej tyvärr ;)

Vad har du för storlek i kläder? s :)

vad ska du köpa för bikini till sommaren? trekant bandeu? Ingen aning!

Kommentarer
Postat av: caroline

ofta du inte har färgat håret? :o haha :D

2010-01-10 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0