not tired..

Hej mina vänner :)

La mig precis i sängen och tänkte sova, men jag är inte trött! Får väl ligga och drukna i mina tankar. Gillar inte alls att bara ligga i sängen och fundera på kvällarna, alla tankar lyckas bli så jobbiga, urs!
De värsta som snurrar i mitt huvud nu är, gymnasievalet, ska skicka in mina val på fredag... trollhättan? göteborg? trollhättan? göteborg? trollhättan, mina vänner, familj, uppväxt, mitt liv..? göteborg, nya vänner, del av min familj, helt nytt...? Jag är rent utsagt skräckslagen och vill inte välja gymnasie alls. Helt panikslagen är jag tänker på de... urs urs urs,, bort med tanken! Får ta tag i de på fredag...

Imorgon är det studiedag och jag tror att jag ska ta på mig skorna och ta en rejäl promenix ut till överby och shoppa upp mitt presentkort på hm för 400 kr. Låter väl nice, ohja! :)

men nu ska jag försöka sova. Godnatt på er my deear friends!


Kommentarer
Postat av: GRAHN - FRIDA

Det är inte farligt att ta nya chanser i livet. Det är bättre att satsa än att fega ur, då ångrar man sig inte i efterhand. Sen kan du Alltid byta tillbaka till lilla örvhålet trollhättan om så önskas....vilket du inte kommer vilja efter att ha gått i mysiga göteborg:)

Go for it sis!

2010-01-27 @ 13:57:21
URL: http://fradaa.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag började i en helt ny stad, på en skola där jag inte kände någon, och det var det bästa jag gjort i hela mitt liv :) jag skulle verkligen ångrat mig ifall jag gick kvar i trollhättan, för vännerna behåller man ändå trots att man inte går på samma skola, plus att man träffas nya sköna personer! så köör bara

2010-01-27 @ 14:51:10
URL: http://mimmilassen.blogspot.com
Postat av: Anonym

riktigt fin bild på dig sötis :)

2010-01-27 @ 15:05:16
Postat av: Anonym

kan du inte berätta steg för steg hur du får den effekten på bilderna. har samma redigering programm liksom

2010-01-27 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0