Last weekend

Hej på er alla goa läsare :)

Vaknade för en liten stund sen, och sitter nu i soffan och väntar på att pappa björn ska komma hem. Är nämligen barnvakt för Benjamin, hihi. Men när Björn kommit hem så knyter jag på mig dojjorna och går en promenix med hugo, skönt :)
När jag kommer hem ska jag svara på frågestunden hade jag tänkt har fått en del frågor ska jag säga er haha, men det är alltid lika kul att svara på er frågor!

Dagens idag får bli en webbild, jättesnyggt. Men bättre än ringet, right?
Så det kommer jag länga in lite senare också :)

hugs


Kommentarer
Postat av: sandra

SVARA PÅ FRÅGESTUDEN :D

2010-01-08 @ 12:58:57
Postat av: maja

heej:D



vilken fin du har! tycker att de är kul att besöka din blogg=)



besök gärna min blogg! kram

2010-01-08 @ 13:13:18
URL: http://majaburen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0