dagens fråga 28/1

kan man sola på plus även fast man inte har kort där? jajjemen!

Är det inte jobbigt att se hur dina föräldrar skils och sedan hittar en ny familj/ ny man/ fru? Mina föräldrar har varit skillda i 9,5 år.. Båda mina föräldrar var väldigt noga med att inte skaffa en "ny familj" alldeles för snabbt efter skilsmässan. Men båda mina päron skaffade sig en partner efter ca 2 år, och jag hade inte större problem med det :). Och nu tycker jag bara det är roligt att dom har man och flickvän :)

tips på hur man tränar bort fettet mellan benen vid grenen? spinning, löpning, powerwalk. I stort sett all träning.

Har du bestämt balklänning för 9:ans bal (om ni har någon)? Kan du visa bilder isåfall på vilka? Kan du tipsa några, vår bal ska inte riktigt vara bal eller jo men vi behöver inte ha långa så kan du tipsa om några korta? Vi har ingen bal i 9an på våran skola. Snygga klänningar finns på, nelly.com, stylebystars.com, topshop.com

Har din klass planerat någon klasströja? jajjemen, ska snart skicka in beställningen :)

Använder du volymtång? volymtång oftast.

Hängande örhängen, hot or not? för mig not, beror ju på till vilken outfit och var för slags örhängen. Men jag är inte så mycket för örhängen över huvud taget :)'

Gillar du high-heels? och använder du det ofta? i like it! Men jag äger endast 1 par, som jag sällan använder.

åker du buss tillskolan varje dag? nej, bara när jag är hos min mamma som bor i stan. Fast bara på vitnern då. När det är sommmar så går jag gärna från stan :)

och hur håller du dig motiverad till att träna varje dag?  svårt, men jag tänker alltid på hur nöjd jag är efter :)

hur håller du dig borta från godis och andra sötsaker? dricker te och kaffe.

hur länge har du dansat? ca 6 år.

Vilket ämne i skolan tycker du är roligast och i vilket ämne är du bäst i? roligaste är musik, bild, svenska, engelska och so. Bäst på.. svenska? Det är de som jag har högst betyg i :)

Hur sminkar du dig? Lägger ett tunt lager med solpuder, sedan ett eyelinersträck på ögonlocket, som jag suddar ut lite med en brun kajal. Sedan på med mascara, klar!

Vart kan man köpa billiga och snygga armband? hm, lindex :)

Vad betyder mest för dig? min familj!

kan du tipsa om snygga kläder? kolla under min kategori "clothes"

asså, jag fattar inte! om du bor varannan vecka hos din pappa och varannan hos din mamma, åker du då fram och tillbaka till göteborg varje dag eller vem är det egentligen som bor i göteborg? Min pappa bor i trollhättan heltid, min mamma bor i trollhättan halvtid. Så när jag är hos min mamma så bor vi i en lägenhet här i trollhättan. men dom veckorna vi är hos min pappa bor hon i göteborg hos hennes man, så det är där jag är när jag är i göteborg.

jag svettas för mycket har prövat allt men gör det ändå, hjälp? tyvärr kan jag inte hjälpa dig med de :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0