dagens fråga 26/1

Har du bestämt dig vad du vill arbeta med i framtiden? nej faktiskt inte. Jag skulle gärna vilja bli läkare, men utbildningen är jädrit svår!

Vilken är den finaste bild du tagit från en upplevelse? och varför? oj, det var en väldigt svår fråga! jag har ingen aning, tyvärr.

med vem bor du? varannan vecka hos mor, och varannan hos far :)

om jag börjar göra 50situps, 30 armhävn., 30 benlyft och redan tränar tre-fyra gånger i veckan, och äter nyttig mat osv - lyckas jag gå ner 4-5 kg till sommaren då? svårt att svara på. Ett tips, kolla inte på vågen utan på måttbandet. För du kommer antagligen bygga muskler, och muskler väger mer än fett :)

när ni/du steker köttfärs till tacos använder ni sådant pulver i som gör att det blir mer smak på det, elr steker ni bara köttfärsen? vi har tacopulver i :)

vad för sorts dans dansar du? jazz/show

Kommentarer
Postat av: Johana

mycket snygg blogg !

2010-01-26 @ 23:36:23
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0