dagens fråga 25/1

dricker du socker till ditt té?? och vart köper ni erat chaite. nej, jag vet inte :)

Bara älskar ditt hår på bilden till dagens fråga, hur får du det vågigt? vågtång från obh nordica.

om man är en plusizetjej, vad tycker du att man ska klä sig i? tights i outfits älskar jag men det ser så dumt ut i min storlek... har du några tips på vad du tycker passar? Jag tycker att du ska stå för att du är en plussixe girl och gå o tights, och vara nöjd med dig själv :)

Hur gammal e du och bor du ensam? jag är 15, nej!

Vad är du mest nöjd med dig själv? svår fråga, hår och ben :)

är du allergisk mot något? nej!

vad tror du ger bäst/finast resultat att spinna eller springa? och vilket går man ner mest i vikt av? spinnig är mest effektivt :)

hur många gånger i veckan dricker du naturdiet shake? aldrig, kan hända ngn gng ibland. men sällan!

Är du svårflörtad? njae, halvt.

vet du något bra tips på att få håret växa fortare, finns det några tabletter eller något? platta de inte, och försök att inte slita på håret. Vet inte om det fninns några tabletter.

Var får du din klädinsperation? Och hur tänker du när du köper kläder? anda bloggare, tidningar och media. Att det måste  passa till ngt som jag köper, lr har hemma :)

Var har du köpt dina lacktights? Och vilka är dina favorit affärer som gär att hitta på stan? mq och rut m.fl, hm, bikbok :)

sjunga lr dansa?(dum fråga kanske;) dansa

tv lr data? dator

flyg lr båt? båt

mat lr dryck? mat

vart har du köpt din skinnjacka? zara :) 

vet du nån bra bio som går NU? avatar, har inte sett den men många säger att den är grym!

Har du sett "sherlock holmes" lr "it´s complicited"? nej inte vad jag minns :)

hur ofta skolkar du? aldrig, speciellt inte nu i 9an. Då är jag inte hemma om jag absolut måste, går inte att missa så mycket i skolan just nu, då hänger mani nte med sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att någon undrade om det fanns några tabletter för att håret ska växa fortare, jag har ett svar som du kanske vill tipsa om åt mig.

Jag äter tabletter som heter hårkontroll. det köper man på hälsobutiker. Sen jag började äta dem har mitt hår växt galet fort, det är även bra för naglar och hud. kostar ca 160 kr och räcker i 3 månader. ett billigare altenativ är silica plus, men det funkar inte riktigt lika bra.

2010-01-26 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0