dagens fråga 1januari

drack du champanj igår? nej, champanj är inte min grej :)

röker du ibland? ja det kan hända

tränar du idag, första dagen på nyår? Nej, idag har jag bara slappat!! :)

vad brukar du ha på dig när du sover? Haha olika.

något du ser fram emot detta året? new york i mars-april !!

när skulle du skicka in bilderna till modellagenturen/agenturerna sa du? De får vi se :)

fick du betala för din design? Nej :)

varför ville du gå ner i vikt? För att bli nöjd med mig själv

vilka bloggar läser du? min systers, ibland kenza, och yyytterst sällan kissie

favorittidning/ar? Skvallertidning, veckorevyn

lyssnar du på musik när du är ute och powerwalkar? Ja oftast, inte om det är mörkt ute.

vad tycker du om rött läppstift? Love it!

Vem tog din oskuld? Privat

har du någongång varit full? ja det har jag.

har du tjockt hår? :) det är väldigt fint. Ja ganska, tack så mycket :)

bästa party låten? sexy bitch, watcha say och enligt karin bert-älskade ängel ;)

vad har du gjort en dag som den här? bara slappat!

har du ibland sånna dagar då du äter ganska onyttigt, mycket sött, och godis kakor och småätande, haha? Ja det har jag absolut :)

 vad har du för nyårslöften? Har inga, kommer inte hålla dom ändå

vad har du för bh storlek? fick du mindre bhstorlek sedan du gått ner i vikt? de tänker jag inte svara på, ja de klart att dom gjorde. Det gör de på dem flesta.


Kommentarer
Postat av: fia

hej emma! bra blogg du har:)

men såg att du hade svarat på en fråga att du räker ibland. tycker inte du att det är dumt o röka? det är ju inte precis bra för hälsan, lr att röka är ju inte bra i överhuvudtaget! lite överraskat att du röker o är bara 15 år? inte bra..

2010-01-02 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0