dagens fråga 16/1

vilken storlek har du i jeans? 26 eller 27

dig själv i tre ord? glad, varm & social

vart har du köpt dina glanstights? beror på vilka du menar, mina lacktights och halvglansiga är från ginatricot. Sen har jag ett par nya glanstights med dragkedja längst ner och dom är från rut m.fl

hur många gånger slingade du ditt hår innan du fick det till färgen du har nu? ¨1 gång, sen använde jag blondspray 3 gånger och sen lite solblekning :)

hur många gånger har du skiftat hårfärg mellan mörk/blond? bara 1 gång :) 

Jag tänkte fråda dig vilken storlek du hade på den kjolen som du provade i H&M med din syster? 34 eller 36, kommer inte ihåg!

hur lång är du? 175 cm


Kommentarer
Postat av: hanna

vart kan man köpa blondspray? :)

2010-01-17 @ 05:30:54
URL: http://hannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0