dagens fråga 15/1

Jag undrar om du vill vara längre än vad du är eller är du nöjd med din längd? :) Jag är 1,74 och brukar vilja ha ganska höga klackar, men tycker du jag blir för lång då? Nej det tycker jag inte, tycker det är snyggt att vara lång :)

varför har du en rand som går över din header? jag tycker det är snyggt :)

Vilken är din favoritserie/film/band? Favoritserie: vänner/scrubs/sexandthecity. film: hair. band: the kooks, coldplay

hur kan du och din syrra frida vara så bruna mitt i vintern ? solarium, hur ofta ? solarium och puder :) vi solar lite då och då.

Vad gör du när du är uttråkad? bloggar, ringer någon för att prata, går en promenad, kollar tv:)

ungefär hur många måltider brukar du att äta på en dag? ingen aning, 3 stycken kanske? sen äter jag lite mellanmål , bestående av frukt o så :)

hur känns det att alltid vara sämre/fulare/i skuggan av din syster? Vilken snäll fråga! Tack då vet jag vad du tycker iaf:P I skuggan av min syster kommer jag alltid vara med tanke på att jag är hennes lillsyster. Har inget svar på den störda frågan :)


Kommentarer
Postat av: a

Du är så himla vacker!

2010-01-15 @ 23:05:57
Postat av: e

tycker du är otroligt vacker! både du och din syster är otroligt vackra men jag fastnar mer för ditt utseende, det är annorlunda, intressant och samtidigt klassiskt. hoppas du inte tar åt dig av alla elaka kommentarer och dumma frågor :)puss på dig och din superbra blogg!

2010-01-15 @ 23:26:28
Postat av: lisa bui

Hur gjorde du randen :)?

2010-01-16 @ 00:26:53
URL: http://lisabuui.blogg.se/
Postat av: Anonym

den sista frågan är byggd på avundsjuka och ingenting annat, så ta det som en komplimang snygging! :)

2010-01-16 @ 13:17:32
Postat av: linda

skulle bara vilja ge dig creds för din blogg! riktigt bra och läser den varje dag. du är INTE sämre och fulare än din syster! absolut inte.

:)

2010-01-16 @ 14:11:37
Postat av: Kaj

Jag tycker att du är snyggare och sötare än din syster. Skulle jag måsta välja en av er så skulle de självklar bli du.



Kram

2010-01-22 @ 22:19:11
URL: http://simeraesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0