comment - hot or not glasses

SJUKT JÄVLA FULT!!! alltså, jag har grovt synfel och jag skäms verkligen över er som har fejk-glas. det är att göra narr av oss som har riktiga problem med ögonen.
varför kan du inte använda ben-protes också då???

svar: Jag har också ett grovt synfel, men jag använder linser, och skäms inte över att ha fejk-glas! Det gör inte narr överhuvudtaget, jag använder de endast för att jag tycker det är snyggt! Funderar tom på att sätta i riktigt glas i mina såna glasögon :)
Benprotes är ju inte riktigt sammasak som ett par glasögon, okej?

Kommentarer
Postat av: ida

Vilken onödig kommentar,det är väl hennes problem om hon tar illa upp. Älskar din blogg btw :)

2010-01-17 @ 16:02:11
Postat av: Anonym

Göra narr av folk med glasögon? Det är ju tvärtom ju, haha!

2010-01-17 @ 16:18:33
Postat av: Monika

Vilken jättekonstig kommentar personen i fråga lämnade. Jag skulle kunna skriva ett riktigt lång svar med allt som låter fel i den men nej. Jag har riktiga, grova, synfel och funderar på att köpa ett par med fejkglas, då kan jag ju ha mina linser under och slipper betala flera tusen för glasögonen. Det tycker jag är riktigt smart, inget narr.

2010-01-17 @ 16:30:10
URL: http://monika.devote.se
Postat av: Anonym

Kul med lite nya bilder :) Fortsätt så :)

2010-01-17 @ 16:39:04
URL: http://blackribbon.blogg.se/
Postat av: Milica

Älskar din blogg! Ska börja följa den via bloglovin :) Btw du liknar din syster fett mycket :D

2010-01-17 @ 17:00:12
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte snabbt slänga in en kommentar eftersom att jag märkte att du fick en ganska elak och tanklös kommentar av någon halvkorkad idiot därute (en kommentar där denna person jämförde dig med din syster) Jag tycker att du, för att vara 15, ser både vuxen och mogen ut, och du är väldigt vacker. För det första så tycker jag att man ser både likheter och oikheter med dig och din syster, men det är ingenting man kan sitta och jämföra. För det andra, ni är olika, och väldigt fina på olika sätt. Vad jag ville komma fram till är att jag hoppas att du inte tar åt dig, ens lite, av den kommentaren. Du är minst lika fin som din syster. Hur som helst, antagligen så vet du detta redan men det kan vara skönt höra det ifrån någon annan också. Keep up the good work tjejen! :)

2010-01-17 @ 17:24:11
Postat av: Anna

nej det där var det galnaste jag hört. Det är verkligen inte fult med glasögon och inget man ska skämmas över. Du har inte ens yttrat dig om att det är något fel med glasögon utan jag tycker personen som kommenterade faktiskt tröck ned sig själv genom att ta för givet, dåligt självförtroende och självkänsla!

2010-01-17 @ 18:00:30
Postat av: Anonym

Kan du hjälpa mig?! Hur får du din header så stor?

2010-01-17 @ 19:08:36
Postat av: v

hahah vilken mogen brud! älskar din blogg btw

2010-01-17 @ 19:38:48
Postat av: karin

haha det var det dummaste jag har hört, narr av oss som har synfel..öhh:P

2010-01-17 @ 20:08:48
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0