Back in Billdal, again

Hej läsare :)

Kom precis hem till billdal, helt slut! Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar, sålänge får jag sitta och kolla när min söta 9åriga låssasbror spelar wii :) funderar på om jag ska joina honom....

...nä de är för jobbigt  haha. Idag har jag förövrigt tagit en paus från träningen, men imorgon så ska jag ut och gå långpromenix med hugo och sedan blir det att cykla lite, på cykeln som står inne på mitt rum :)
Glömde förståss min kamera i Trollis, så fram tills lördag(då jag åker tillbaka till trollhättan), får ni stå ut med webkamera-bilder och lite gamla bilder :)

Hoppas att ni överlever haha!

Nu blir det käk, seya soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0