dagens fråga 28/2

hur ofta äter du godis, kakor och glass? när jag känner för det.

tips på snygga märkes jeans? levis, nudie.

Vill du ha en egen domän som din syster? ja:)

mina kompisar har börjat kommentera att ja gått ner i vikt osv. jag tycker det är jättejobbigt. vad gör du när du får sådana kommentarer? Jag stänger av. Orkar inte lyssna på sånt tjat :)

Tränar du fortfarande lika mycket som du gjorde innan? har itne gjort de den senaste tiden, men har börjat med det nu igen!

vad kan man matcha till magtröjor nu till våren , förutom shorts som går högt i midjan (vilket jag inte passar i) ? svårt. tights, höga jeans.

Kan du visa en bild på när du går ner i spagat? haha ja visst.

Vill du bli känd? ja det hade väl inte varit helt fel.

"Jag gick ut på en långpromenad med hugo och när jag kom tillbaka så har min underbara mamma överraskat med naturgodis och ben and jerrys, samt 3 wallanderfilmer. Är hon inte för go!" på dagens fråga så åt du ju "aldrig" godis,? "äter du inte ens godis på bio?" dubbelmoral? allt detta tjat om vad jag äter och inte äter. Jag äter godis och sånt när jag känner för det, jag är väl inte mer en människa? 

kan inte du visa flera olia festoutfits?
jojjomen :)

vad har du för storlek på dina jeans? 26 eller 27

och viljen storlek är det på dina levis jeans? 26 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0