dagens fråga 23/2

När kom du in i puberteten, och fick din första mens? i 6an tror jag.

är det sant att ditt midjemått är mindjre än 60cm? de ligger runt 60 :)

Hur brukar dina kompisar beskriva dig? eller hur tror du domskulle beskriva dig? livlig, glad, varm, typ haha.

har du gått ner i vikt sendan i sommras ? yes

hur ofta plattar du ditt hår ? inte så ofta

kan du gå ner i split och spagat? bara spagat :)

hur ofta strechar du och hur länge gör du det? lite då och då, ingen speciell tid.

godaste keldasoppan enligt dig? mediterranean tomato

ska du börja skriva om din träning snart igen för du har verkat sluta göra det? sorry, men jag glömmer av det hela tiden. Ska försöka börja med de igen :)

Har du några favorit tv-serier? scrubs, vänner och seinfeldt!

har du spelat/spelar du några spel på facebook, isf vilka? haha nej

är det verkligen sant att du är 15? haha, ja det är ju de!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så att du får bilderna, fotografen får dem och jag får dem. Så kan man ha dem i portfolion. Så det är olika när det kommer till vilka fotografer det är, har några jag arbetat med tidigare och så. Oftast arbetar de med fotografi, eller vill arbete med det senare.

2010-02-23 @ 23:28:25
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: ANNIKA ÖSTRÖM

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG! FRÅGA PÅ :D AVSLUTAS IDAG

2010-02-24 @ 10:51:27
URL: http://aannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0