dagens fråga 20/2

har du haft löss ngn gång? ja, när man va mindre.

var köpte du dina levis-jeans & vad kostade dom? Jag fick dem faktiskt av min kusin. Så jag har ingen aning om vart dom är köpte och vad dom kostade.

är det sant att du haft sex med erik vister och fredrik winroth? haha, nej det är inte sant.

Har du någon pojkvän? nej det har jag inte.

hur långt hår har du [cm]? Det vet jag inte, får se till att leta upp ett måttband och mäta!

Har du & din syster gemensamma intressen eller gör ni inte så mkt tillsammans? Ja, vi har väl ganska gemensamma intressen.

vilken storlek har du på dina levis jeans? 26 :)

Tycker du det är svårt att fästa lösögonfransar rätt? har aldrig använt lösögonfransar faktiskt. Dock hjälpte jag min låssasyter på nyår o de va inte helt lätt.

vilken linje ska du gå i gymnasiet & varför? samhäll, för att jag tänker läsa vidare efter gymnasiet och har absolut ingen aning om vad jag vill läsa vidare till, och med samhäll har du en ganska bred grund. Jag vill inte läsa natur eftersom matte, teknik o sånt inte är mina starkaste ämnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0