dagens fråga 16/2

jag ska skriva ett gästinlägg i min kompis blogg lr flera, har du några idéer om vad man kan skriva om? jadu, skriv vad du känner för. Du kan ju läsa mina gästinlägg på min systers blogg: fridagrahn.com, så får du kanske lite ideer.

hur håller du dig till att träna och äta nyttigt och inte "bryta" det för en dag elr helg? Det gör jag inte, det händer att jag bryter för en dag eller två :)

Vilken skostrolek har du? 39

Vet du vad det kostar att köpa en systemkamera i USA? ca 4000-5000 kronor.

Vilket år är du född? 1994

Är du dansledare!? Yes, har 2 dansgrupper :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du sökt för gymnasium?

2010-02-17 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0