dagens fråga 15/2

Hur är det att ha skilda föräldrar? Vad är för och nackdelarna? Det är egentligen ganska jobbgigt. Fördelen är väl att dem inte behöver prata med varandra när det gäller vad jag får göra osv. Om min mamma tycker att det är okej för mig att göra någonting på hennes vecka så behöver hon inte fråga min pappa som kanske inte tycker det är någon bra ide.. och motsattsen. Nackdelen är att man känner sig väldigt splittrad och mitt liv är ju uppdelat i veckor, eftersom det är varannan vecka.

hur är du som kompis, den lugna lr lite smågalen? Jag är helt klart den smågalna ;)

hur lång är du? 175

hur brukar du fira alla hjärtans dag? med mina nära och kära!

hur lång är du / din syster? är du längre? Frida är 172 och jag är 175, så jag är längre :)

känner du dig ibland tvingad at blogga? har du något mål med bloggen? Ibland så har man ju presen på sig att man måste blogga med tanke på att ja ghar så många läsare, men det är roligt så :). Jag vill gärna få den ganska känd.

vad vill du jobba med och bo i framtiden, nåra drömmar?
inga speciella planer än :)

Kan du lägga in en bild ¨på din mamma o pappa? så man kan se om ni e lika. Jo det kan jag göra :) får se om jag hittar någon bra bild.

kan du lägga in recept på den maten som du åt i helgen, du la ut bilder på det, någon form av thai mat var det? Min mamma lagade maten, men jag ska försöka fixa det :)

vilken text valde du på nationella i svenska? Jag skrev texten nr 4: vilka är vi. Där man skulle skriva om hur samhället delar in människor i olika fack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0