dagens fråga 10/2-11/2

hur gick det för dig på nationella? är du nöjd? Det gick bra. Jag är ganska nöjd.

är din syrra din förebild? hmm, jo det är hon väl. Jag ser upp till henne iaf :)

har du färgat håret mörkare? nej

kan du inte låta bli att kolla på din systers blogg i typ en vecka och köra ditt eget race? skulle va kul att se hur du är själv. Jag kör mitt egna race. Försöker att inte härma min syster speciellt mycket.

när klippte du dig sist? i somras.

vet du något som man kan äta som godis elr liknande som inte innehåller mkt kcal?  läkerol :)

hur mkt kcal innehåller dina smoothies som du brukar göra, på ett ungefär? ca 100kcal / 3-4 dl

har du någon på g? mhm, de kanske jag har:)


Kommentarer
Postat av: B

jag har alltid undrat om nationella proven påverkar själva betygen mycket ?

2010-02-12 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0