Breakfast

Gooodmorning sweeties!

Vaknade för en liten stund sen, hugo är på hunddagis, syster har åkt hem, mamma är på jobbet. Så nu sitter jag här i soffan helt själv, fast det är ganska skönt!
Sitter och kollar på mtv, massa grym musik som jag aldrig hört förut, great :)

Dagen kommer troligen spenderas i soffan, framför tvn, med te. Men jag kanske drar mig in till stan sen också, de får vi se.

Avatar, jag säger bara wow! Jag blev/är helt blown away av filmen. Så ni som inte har sett den och är lite osäker på om den är något att lägga pengar på (så jag täntke innan), gå inte runt o fundera mer, utan gå och se den. Ni lär inte ångra er!
Nu ska jag ta och äta lite frukost. hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0