answers!!

hur mkt pengar får du i månaden för att köpa kläder? för du har så otroligt mycket kläder eller lånar du av systern?  Mitt barnbidrag. Nej jag lånar inga kläder av Frida längre.

vad är ditt favorit plagg av alla dina kläder? Måste nog säga min nya gråa tröja med nitar på axlarna från lindex.

varför tränar inte du på ex. gym eller så istället för att träna så mycket hemma? Billigare och lättare hemma :)

hur mycket brukar du äta av en b&j, som typ ikväll när du skulle köpa b&j? Brukar väl bli en halv, fruktansvärt mycket glass i en b&j.

kan inte du göra en sminkvideo och visa hela din sminkning steg för steg? Kanske de.

hur får du lixom det sträcket över headern som åker upp & ner? Ingen aning. En tjej som heter Rebecka Bergström gjorde hela min design :)

vilken styrka har du på dina linser? +6

Ungefär hur många läsare har du per dag? 900-1000 läsare/dagen

Varför börja du att blogga? Svåår fråga! Jag vet faktiskt inte, en rolig grej :)

Vart kan man köpa snygga/billigt... online och affärer
klockor?
Ur&penn
smink?
Hm&kicks
bikini?
Hm&lindex
väskor?
Hm&lindex&jc
smycken?
Jc&hm&lindex

har du hm clubkort? Nej faktiskt inte.

vad jobbar björn med? Någon slags chef på någon avdelning inom västtrafik.

äter du tacochips elr taco bröd när ni äter tacos? Olika, gillar att variera mig!

favorit keldas soppa? Mediterranean Tomato

Hur kan man lätt styla krulligt hår? Om jag hade haft krulligt hår så hade jag sparat ut de ganska långt, och ha i lite lockningsmedel eller ngt haha. För att få de stort och lockigt, skitfräckt!

Vad tycker du är snyggast till jeans, shorts och tights? Snygga t-shirtar, blusar, oversize linnen m.m.

Hur fixar du hår, smink m.m.? smink= ett lätt lager med puder, eyeliner som jag suddar ut med brun kajal, och mascara. Hår= ibland föning, säälllan plattång, volymmaster, annars inget speciellt :) lite hårspray ibland. 

om du fick EN önskning som gick i uppfyllelse, vad skulle det vara då? Bli sveriges största bloggerska, haha.

du skrev en gång att du inte använder Foundation utan bara puder, vilket puder använder du?
Maxfactor, bronzing powder.

hur mycket vill du väga ? Är nöjd med min vikt, vill bara bli mer vältränad/fast.

kan du inte lägga ut alla dina smycken på bild? Jo det kan jag väl fixa :)

använder du p-piller? isf villka? Nej, inte än.

Har du alltid varit nöjd med din längd? Inte när jag var mindre, var alltid en av de längsta. Men nu är jag jättenöjd med min längd :)

 
vilken linje ska du gå på gymnasiet?
Samhäll-samhäll

tycker du bäst om att vara hos din mamma/pappa eller är det ganska lika? Trivs lika bra!

Vet du någon bra affär i göteborg som har snygga avelpiercingar ? finns en liten udda smyckesaffär inne i norstan, i något litet hörn. Vet dock inte vad affären heter, men dom har snyygga smycken, bla navelpiercingar.

vilken naturdiet shake är godast tycker du ? dricker man dom som ett mål , typ som lunch eller ? choklad. Ja, det ersätter en måltid.

brukar du kolla upp vem det är som kommenterar med ipnumret? Ibland, fast jag hittar tyvärr aldirg en riktigt säker sida. Någon som kan ge ett bra tips för de ? haha

hur ofta äter du chokladpudding?  brukar du göra själv elr köpa färdig?
Det händer, vispar ihop sånt där färdigt pulver med mjölk.

hur myckt pengar får du i månaden? och vad köper du för dom? Barnbidraget, kläder smycket, skor osv.

vad ska du gå för gymnasium och vart? Samhäll-samhäll på någon skola i gbg.

vad går du efter hos en kille? eller alltså, vilka faller du för? Humor, leende, ögonen.

Vad skulle du haft till en t-shirt? Snygga tights.

hur många koppar te dricker du per dag typ? 0-2

när du skulle klippa av dina tights till tights shorts så skulle du sy kanten, hur syr du dom då eftersom om man yr med vanlig tråd så blir det ju ingen stretch? Nej jag vet, funderar fortfarande lite på de. Får se hur jag löser det :)

hur lång är du och vad väger du? 176 cm, vikt vill jag inte prata om :)

hur gammal är du och vilken klass går du i? 15 fyller 16 i år. 9an

är frida din lilla eller storasyster? Storasyster

Har du något tips om hur man kan träna så man får annsiktet/kinderna smalare? Det går inte att träna ansiktet så att de blir smalare. Men om du går ner mycket för övrigt så kommer det synas i ditt ansikte.

är du ofta/aldrig ute och festar om helgarna? Blir ofta fest när jag är i billdal.

vad har du för betyg? 6 vg, resten g

Du sa i tidigre frågestund, att du inte var så speciellt mycket för örhängen. Men har du hål i öronen? Eller brukar du bara inte använda det? Jag har hål i öronen, men är inte så mycket för örhängen :)

Hur många timmar om dagen sitter du framför datorn ? för många haha. Nej, men jag har inte räknat.

Vad är Hugo för hundras? Norsk buhund.

Vad har du för mobil telefon? En sony ericson

har du haft någon pojkvän och när var det senast isåfall? Ja, ganska exakt ett år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0