dagens fråga 7/2

om man vill skriva ett personligt brev om träning till dig vad för mailadress är det då? [email protected] :)

jag undrar hur du har gjort för att ha din hårfärg så, alltså vad heter din färg på sina slingor? jag har absolut ingen aning, jag gjorde slingorna hos en frisör i somras, sen har det solblekts och jag har använt lite blondspray.

tips på alla hjärtansdag present till min kille? biobiljetter, restaurang, något mysigt ni kan göra ihop:) smycken.

När, var och hur tog du dom senaste bilderna på dig? Är dom redigerade nått? hemma i mitt systers rum, med min systers kamera(canon 450D). När jag redigerar mina bilder så ändrar jag bara kontraster och färgnivåer, för att få mer/mindre färg i bilden :)

kan du inte skriva lite om mat? tycker du man ska unna sig grejjer ? o när går de till överdrift med att tänka på vad man äter , tänker du ofta på va du äter ? o va tycker du är finast,pinnsmal eller former. Självklart ska man unna sig grejer, kroppen behöver de! svårt att säga när det går till överdrift, jag tänker ganska ofta på vad jag äter. Man ska ha någorlunda med former :)

vad ska man satsa på i vår, alltså kläder? skinnjackor, converse, randigt, ringar, volanger, kängor, istoppade tröjor i tights eller jeans.

den smoothien du gör med bär och vatten, vad för bär använder du dig av och hur mycket brukar du ta samt hur mycket vatten brukar du ha i? 2-3 dl hallon och ca 1,5 dl vatten brukar jag ha :)

tips på alla hjärtans dag present till ens mamma? en skiva, någon inramad bild på dig och din mamma, eller något liknande :) smycken går alltid hem!

skulle du kunna färga ditt hår platina blont ? om du var tvungen att klippa och färga om ditt hår, hur skulle du göra då ? Njae, helst inte! Lugg och mörkbrunt hår skulle de nog bli då :)

när började du gå ner i vikt och när började du ta träningen och maten på allvar? cirkus 3-4 månader sedan.

vilket gymnasium valde du nu då? hvitfeldtska, kitas och schillerska.

Vart kan man köpa/beställa snygga tunikor? hm, topshop, monki och modekungen.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0