Videblogg- Övertrött


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt!

2010-08-24 @ 20:24:18
Postat av: Anonym

Jag hoppas hoppas hoppas du läser detta och försöker göra detta åt mig!!

Jag älskar att du börjat blogga igen!!

Imorgon har jag skolfoto och har absolut noll inspo och eftersom du är så bra på sånt tänkte jag att du kunde hjälpa mig, för jag har både ett par hunter stövlar den oversize tröjan du visade som kommer från h&m och även koftan från ginatricot som du också har på dig i videoinlägget, men nu till saken.

Jag undrade om du kunde hjälpa mig sätta ihop dessa tre plagg till tre olika outfits så jag kan insperars av dom och köra på något liknande så hade du verkligen varit en ängel, SNÄLLLLLLLLLLA!!!

2010-08-24 @ 21:38:29
Postat av: Anonym

vem august ?

2010-08-24 @ 22:15:50
Postat av: A

Så himla skön du är!! Sitter här och skrattar för mig själv;P Och franskan, jag känner så igen mig,men du kommerklara dig utan den,jag lovar ;) Keep up the good work tjejen, diggar dig!

2010-08-24 @ 22:25:11
Postat av: Anonym

Såååå sjukt jävla snygg du är!

2010-08-25 @ 00:51:47
Postat av: ellen :)

kanon blogg har du, du är verkligen dig själv! :)

2010-08-25 @ 10:17:49
Postat av: Anonym

Ett bra tips till tävling är att man ska länka sitt bästa inlägg till dig, eller typ ett inlägg man laggt ner lite tid på eller ett inlägg som betyder extra mycket utav någon anledning (: btw din blogg rockar!

2010-08-25 @ 17:02:10
Postat av: h

Du borde korta ner dina videoinlägg till 40 sek - 1,5 minuter eller så. Det är lite jobbigt att sitta och kolla i fyra minuter.

2010-08-25 @ 18:57:24
Postat av: anonym

gillar att ingläggen är långa ;)

2010-08-25 @ 20:31:04
Postat av: L

H - kolla inte då ;p



Åh, jag har tagit studenten nu, men läste italienska och franska (och spanska) i 2an och 3an. Det gick faktiskt bra att läsa alla, men det är ju betydligt lättare att sikta in sig på ETT språk, såsom du tänkte välja italienska. Och gör det, det är ett sjukt härligt språk :) om du har några kunskaper kring spanska - blir det även lättare! det hade jag, också läst spanska sedan 6an såsom du hade med franskan. Sen hoppade jag direkt på italienskan, och då blev det jobbigt eftersom de var så lika, men å andra sidan kunde jag gissa mig till en hel del på prov och liknande om jag inte hade en aning, då språken är hyfsat lika med ett annat uttal bara :)



Gud vad jag babblar.. Förlåt, hoppas du förstod innebörden. Om inte; välj italienska om franskan känns svår! :)



2010-08-26 @ 06:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0