Sick

Hej mina kära läsare!

Ligger hemma i soffan och hostar... har blivit jätteförkyld :( Men imorgon är det skola igen!
Inte varje dag man är glad över att det är skola, men tycker faktiskt det är jätteroligt än sålänge... Kommer väl inte hålla med om några veckor menmen.

Imorgon har jag kort skoldag då vi inte har börjat efter schema än, börjar 10 och slutar 12. Då ska jag träffa min kära vän amanda (amandaibland.blogspot.com) som också går på kitas. Så ska vi åka gemensamt hem till Trollis :)
När jag kommit hem ska jag träffa nine och prata lite, då det är hennes första skoldag imorgon!

Nu ska sjuka emma ta en kopp te och bara dega. Skönt att klockan inte äns är 8 än!

Kiss and Hug

mysdressen är från cubus


Kommentarer
Postat av: a n n a

vad går du för linje? :)

2010-08-22 @ 22:29:54
URL: http://sweetlights.blogg.se/
Postat av: Clariza

Hej emma :) ja på jakt efter myskläder i velour, som du har på bilden, helst rosa haha, men vilket fall, hittar verkligen inga, letat på alla självklara ställen, men hittar nada, vart har du köpt dina? tips på var man kan hitta?, kul att du börjat blogga igen :) kram

2010-08-23 @ 14:49:30
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0