17/8


Kommentarer
Postat av: elli

vad väger du typ?:)



vad är ditt midjemått, du har mycket finare kropp nu än när du "åt jättelite" :)

2010-08-17 @ 12:45:44
Postat av: elli

vad brukar du äta till frukost nu för tiden? :)



äter du inga kolhydrater fortfarande? :)



kan du inte vis alite kläder outfits dom kommande dagarna, vi läsare har ju missat det när du haft pausen :)

2010-08-17 @ 12:47:15
Postat av: elli

har du klippt dig nu på sommarlovet elr färgat håret?



vilka trenden kommer du ta upp i höst/vinter? :)



har du gått till ngn dietist någon gång? :) vrf isf



2010-08-17 @ 12:50:09
Postat av: olivia

När började du noppa ögonbrynen ?



Vad är mest inne nu till hösten när det gäller kläder, speciellt skor??

2010-08-17 @ 15:05:59
Postat av: Alexandra

Hej!:) Jag har en fråga, hur har du gjort i din design med att göra så att bloggen din är så bred, för jag har gjort min blogg bredare. Men bilderna och mina inlägg är endå små som dem var innan, jag skulle vilja att dem var närmare min meny och att dem var lika breda som det är när du skriver, för skulle också vilja ladda upp större bilder. Vet du hur jag menar, alltså så som du har det, så du kan ha stora bilder osv. Vore jättesnällt om du kunde förklara eller så! Kram :)

2010-08-17 @ 15:45:54
Postat av: Anonym

hej :D

lite frågor här då..

1. vilka fem klädesplagg måste man absolut köpa inför hösten?

2. vad ska man satsta på att lägga pengarna på inom smink?

3. ge 5 skönhetstips :)

4. vad kan man ha till en svart transparent skjorta..?

puss

2010-08-17 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0