Dagens Fråga 29/4

du använde inte bus(brun utan sol), men solar du solarie? för du är så brun på alla bilder?
Ja, jag brukar sola solarie, inte allt för ofta men det händer :)

vilken är din favorit färg på nagellack? svart!

Har du varit i Skåne någon gång? Isåfall var? jajjemen, jag har ju varit i självaste malmö, sen har jag väl varit lite överallt när jag var mindre, kommer inte ihåg ngt namn.

Skinnjacka, Jeansjacka eller basballjacka? Vad tycker du om dessa tre. Vad ska man ha till? Och vad ska man satsa på nu till sommaren? det står mellan skinn och jeansjacka, tror det blir skinn, fast jeansjacka är väldigt fint nu på sommaren till en sommrig topp, tightsshorts, converse, och bruna ben! Basballjacka tycker jag inte sådär jättemycket om, bara på killar, de är HOT!

Är det dyr shopping i New York? nae, beror ju på vilka affärer men h&m, levis, strawberry, converse och en del småaffärer som jag inte kommer ihåg namnet på var det väldigt billigt.

tips på en billig och bra systemkamera? oj, jag är inte så haj på sånt, de är min pappa som brukar hjälpa mig med sådant, men jag får väl fråga honom :)

Vad äter du till frukost? fil, knäckebröd med philiadephia.

Vem/vilken är den snyggaste manliga kändisen? johnny depp & gerard butler

vad ska du göra på valborg? umgås med mina gooa tjejkompisar.

vrf dricker du inte cola light när du är sugen på ngt, för det innehåller väll inga kcal? det är inte speciellt nyttigt med cola light. Sen så gillar jag inte läsk :)

brukar du festa och supa mycket? nej de kan jag inte påstå :)


vad hade ni för hund? en, norsk buhund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0