Dagens Fråga 27/4

vad tränade du idag på gymmet? jag sprang på löpbandet ungefär 2,6 km. Sedan gjorde jag ben, arm, mage, rygg övningar :)

5 måste i sommar och vår (när det gäller kläder)? tightsshorts, converse, skinnjackor, pilotsolglasögon & randigt. Gärna militärfärgat också !:)

när slutar ni skolan? 9 juni tror jag.

är det sant attd itt midjemått är under 62cm? ja

hej! jag går i åttan, och just nu i slutet av terminen, och då det börjar bli sommarlov så har vi verkligen jättemycket plugg! inlämningsuppgifter, uppsatser, proov, och massa småläxor. verkligen skitjobbigt! har du nå tips på hur man kan plugga och hinna med sånt bra?
hur var det när du gick i åttan? blir det värre i nian?
det var ungefär så som du beskriver de, och de finns väl igentligen inte speciella tips mer än att kämpa på. Kan inte säga att det blir värre, eller det har ju ltie större betydelse vad du får för resultat osv. Du får väldigt många STORA uppgifter.

Är du nöjd med dig själv? Vad är du mest nöjd med? ja hyfsat. oj svårt, håret, eller benen kanske?

hur byter man till en egen domän? varför gjorde du det och vad kostade det?  jag fick ett erbjudande av ett ulife, som gillade min blogg. Så jag fick byta mitt domän om de fick göra reklam på min sida.

vem är det som fotar när du själv är med på bild? oftast min syster, annars självutlösare :)

Vad vill du blir när du bli när du blir stor? (som du tror just nu i dagsläget bara). har absolut ingen aning. Kanske låter jättetråkigt, men jag har mina tankar på historia-religion lärare. Men man vet ju aldrig :)

Säg dem 3 snyggaste tjejerna inom kändisvärlden? alessandra ambrosio, angelina jolie & tyra banks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0