Dagens Fråga 17/4

Vad har du sökt in på för gymnasium? samhäll. på kitas och hvidtfeldska. Vet inte vart jag kommit in än dock :)

Hur många gånger i veckan dansar du? 2 dagar i veckan.

är du bara 94a?! trodde du var lika gamal som din syster? haha, yes. Bara 94a..

vilken storlek är det på din nya militärgröna jacka?vad ska du bära till den typ? 36 :) Jadu, de har jag inte tänkt på riktigt än. Men jag kommer nog komma med en del snygga outfits denna vecka så då får du se :)

när va du kär senast? kär? Ja de är ju ett starkt ord.. ca ett år sen ungefär tror jag.

Du har väldigt snyggt hår! Hur har du lyckats få det så långt och hur sköter du det? tack! inte klippt de på över ett år, och sen så försöker jag att itne slita på de :)

Får du många idolbilder? nej de kan jag inte påstå. Men feel free att skicka :) hihi.

har ngn du känner också sökt samhäll? Ja massa :)

röker du? njae

är du rädd för att bilda nya vänner? absolut inte! Tycker det är jätteroligt!

Vad tycker du om gröna millitär-byxor? Några tips på hur man kan klä sig till det? inte favoritplagget, dels för att jag faktiskt inte vet vad jag ska matcha till haha.

vilka bloggar läser du? mindre bloggar, inga kända? oj, fridagrahn.com kenzas.se kissies.se amandaibland.blogg.se lilsis.blogg.se lisaplace.devote.se fridoliin.blogg.se

vart har du köpt dina skinnjackor? finns dom att köpa på nätet ? den med bälte är köpt på en affär i gbg:monsoon, den mindre är från zara

vad får du din inspiration från? allt möjligt, främst från andra bloggare :)

hur många dagar i veckan tränar du och vad för träning? dans 2 dagar i veckan, men ska nu börja träna gym :)

Har du någon gång känt dig tvungen till att uppdatera bloggen? Även fast du inte har nåt speciellt att skriva utan bara vill uppdatera för läsarnas skull. ja verkligen!

favorit film? avatar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0