Dagens fråga 14/4

vilken storlek har du på converse? 5 ½

varför har din syrra inte på sig dbrand jeansen längre? hon gav ju dem till dig...? hon fick dem väl av dbrand blablabla? haha, jadu. Hon har helt enkelt för mycket kläder, + att hon fick 2 par så hon har ju ett par kvar :)

Bästa tips för att få snygga naglar.. inte bita(de gör jag)
hår.. försök att inte platta, föna osv
mage.. träna
ansikte..? om du menar hyn, så försök att inte sova med smink, försök att undvika fondation då de täpper igen porerna.

kan inte du visa hur du fixar din eyliner? fattar inte hur man får till den så! vore jättetacksam. kan jag försöka fixa någongång :)

kan inte du fortsätta att lägg in nya saker på kategorierna "new in", träning och så vidare? jo, men jag måste ju ha råd med att köpa grejer som jag kan lägga in på "new in"

din blogg är grym!! hur länge har du sparat ditt hår, det ur galet fint. Tack! Har inte klippt det sen maj 09

har du provat att röka någongång? yes, endast cigg.

Jag har lite frågor kring kameran du köpte i New York! Hur mycket skiljde priset på om du skulle köpt den här hemma, hur gör du om den går sönder och den måste lagas funkar det här hemma då? Och finns det svenska på kameran? De skiljde sig ungefär 1800 kronor, jag köpte den på en hyfsat stor affär, så jag kan skicka tillbaka den dit. Men det kanske funkar här hemma jag ve tinet:) Ja det finns det.

har du fixat dansvideon? nej, men jag ska försöka göra det idag, eller nästa vecka :)

för det första så måste jag säga att du är otroligt snygg och vacker, skulle aldrig kunna tro att du är 94a för du ser mycket äldre ut:D men till frågan, hur kommer det sig att du inte har någon pojkvän eller liknande? Eller har du det men mörkar det här i bloggen? ååh tack, va söt du är:) hmm, jadu... har blivit sårad ett antal gånger och har inte känt mig "redo" för att ha ett förhållande. Men sen ska man ju klicka och träffa rätt person också, väljer ju inte att ha pojkvän bara för att ha en pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0