Dagens Fråga 12/4

kan inte du lägga upp dansvideon som du lovade att göra? ska försöka fixa det imorgon! :)

varför har ni inte nämnt något om eran styvmamma? att hon ens existerar? Jag kanske inte vill skriva allt på min blogg. Sen kanske det är ganska nytt också.

Jättefin blogg och du är så himla snygg:) nu till mina frågor, har du celluliter? Hur kan jag´sluta äta onyttigt, har ett sånt himla godissug, har du några tips för att bli av med det? tack så mycket :) Nej det har jag inte, jag är jättedålig själv när de gäller sånt. Men försök göra något annat när du blir som mest sötsugen!

jag undrar om du vet några klubbar i göteborg, eftersom du är där ibland som är 16+, Om dem är 18+ tror du att dem släpper in 17åringar? nej det tror jag inte...

Hur gör man så att man får större bilder på bloggen? när man laddar upp den så kan man ändra storlek :)

Vad dansar du för något? jazz/show

Dansar du i trollhättan? I sånna fall, va du med på workshopen i Uddevalla som va för nån vecka sen? ja det var jag. Nej det var jag inte :)

Tycker du det är fint eller fult med fräknar? jäätte fint!:)

när du lägger ut kläder du köpt kan du inte skriva priset på dem? ja de kan jag försöka göra :)

Kommentarer
Postat av: arber

Kör också en dagens fråga på bloggen, fråga gärna något! Ha det bäst!

2010-04-13 @ 15:39:01
URL: http://arberazemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0