Airport

Hej folket!

Nu sitter jag på Flygplatsen i New York, om ca 30 minuter bordar vi planet. Mellanlandar i Frankrike, men är hemma i Sverige runt halv4 tiden på onsdag, svensk tid.
När jag kommit hem kommer jag ladda in i stort sett alla bilder ifrån NY-resan, ska även svara på era frågor osv.

Svar på frågan, varför jag inte updaterar lika ofta som min syster, så är det för att jag kände att jag behövde min semster och vi hade bara en dator med oss, Johans till och med, så jag kände att jag inte ville ta upp all tid haha.
Men imorgon är jag hemma igen, med en egen kamera, så updateringen framöver kommer ju inte bli dålig. Har lite roliga filmsnuttar från resan också, haha. Men nu ska jag ta och dra mig bort till resten av familjen innan vi bordar planet. Hörs om några timmar :)

HUGS

jag och "lyckotjuren" på wallstreet i NY.

Kommentarer
Postat av: muffe

grymt snygga leggins, är dom från sverige ? :)

2010-04-08 @ 00:31:44
Postat av: Anonym

vart har du köpt de thigtsen ? :)

2010-04-08 @ 11:55:43
Postat av: Erica

Jätte snygga kläder. Vilka affärer rekommenderar du att man ska gå till? Hur mycket kostade kläderna inne på Strawberry och vart ligger den affären? Var ringarna som du köpte dyra?

2010-04-08 @ 21:49:36
Postat av: Anonym

Diggar dina tights tjejen, rejält mycket!

2010-04-12 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0